Térdpanasz

Kérdés:  Három hete minden előzmény nélkül a jobb térdem belső oldala kezdett el fájni, eleinte a járásban is akadályozott a fájdalom, majd Bioptrom lámpás kezelést követően elviselhető lett a fájdalom. A gyógyszertárba kértem erre a panaszomra gyógyszert és Valupakot javasolt a gyógyszerész, amelyből naponta 1 tablettát veszek be, mert a magas koleszterinszint miatt hatékonyabbat nem szedhetek.
Kérem szíves válaszát (68 éves nő vagyok), milyen megoldást javasol?
Válaszát előre is köszönöm!

| térdfájdalom
| Farkas, J.; Az Orvos válaszol - Dr. Farkas Judit 2010 ;15(májusi)   InforMed

Válasz:  Mindenekelőtt azt javasolom, keressen fel a panaszaival egy reumatológiai vagy ortopéd szakrendelést. A megoldás ugyanis attól függ, hogy mi okozza a fájdalmat, ennek megállapításához viszont meg kellene vizsgálni a térdét.
Mellesleg a koleszterinszintje nem befolyásolja az úgynevezett non-szteroid tartalmú gyulladás- és fájdalomcsillapító gyógyszerek alkalmazhatóságát.

Kapcsolódó cikkek a Térdsérülések, elváltozások rovatban olvashatók.

2010-05-14 23:26:18
| térdfájdalom

Web Design & Development Prowebshop