Lábboltozat fájdalma

Kérdés:  Hónapok óta zsibbadnak a lábujjaim a bal lábamon. Eleinte mindig odanyúltam, mert olyan érzésem volt, mintha valami lenne az ujjaim alatt. Említettem a háziorvosnak, de nem foglalkozott a problémával.
Pár hete azonban ugyanezen a lábamon a harántboltozatom elkezdett fájni. Nem ütöttem meg, nem történt vele semmi. Egyre erősödik a fájdalom. Nincs lúdtalpam, soha nem volt semmi gondom a lábammal. Cukorbeteg vagyok 2 éve, 49 éves nő.
Mit tanácsol?

| cukorbetegség, lábfájás, láb érző-ideg
| Farkas, J.; Az Orvos válaszol - Dr. Farkas Judit 2012 ;17(májusi)   InforMed

Válasz:  Először is keresse fel a cukorgondozót, ellenőrizzék a lábán a vibrációs értéket. Ezt követően keressen fel egy ortopéd szakrendelést.
Sajnos, a cukorbetegség gyakran teszi tönkre azokat a kis ereket, amelyek a láb érző-idegeit látják el, táplálják. Panasza tehát elsősorban a cukorbetegség következménye, de gyógyászati segédeszköz is szükséges a kezeléséhez.

Kapcsolódó cikkek a Cukorbetegség rovatban olvashatók.

2012-05-11 07:45:10
| cukorbetegség, lábfájás, láb érző-ideg
hirdetés