Bedagadt, piros pöttyös a bokám

Kérdés:  A bokam egy hete faj, eloszor eros fajdalmat ereztem jaraskor. Probaltam pihenteni, ami segitett is. Vettem egy spanyol kremet egy barcelonai patikaban, azt gondoltam, segit (Hidrotelial, luxoben corporal). A patikus ezt a keszitmenyt ajanlotta.
Elmentem egy spanyol doktorhoz, aki adott bokarogzitot es Diclofenaco sandoz retard 100 mg kapszulat (5 napig 2x1 reggel este). A fajdalom elmult, de a bokam folyamatosan bedagad. 2 napja egyik nap az egyik, masik nap a masik labam bepuffed es sok kicsi terdfele nagyobbodo piros, allergiaszeru pottyok keletkeztek.
Ismet elmentem a spanyol doktorhoz, aki azt mondta, valoszinuleg allegia, kaptam Ceteniriza cinfa 10 mg (2 szem kapszulat 2 napra), illetve Diprogenta 30 mg kremet. A doktor azt mondta, amennyiben nem mulik el 2 nap alatt, celszeru szakorvoshoz fordulnom.
Nem tudom mihez kezdjek, mivel bedagadt allapotban sokszor jarni is nehez es nem igy kezdodott a bokafajasom.
Szeretnem kerni tanacsat.

| gyógyszer, gyógyszermellékhatás, kiütés
| Farkas, J.; Az Orvos válaszol - Dr. Farkas Judit 2013 ;18(májusi)   InforMed

Válasz:  Ha jól értem, eleinte fájt az egyik bokája, most pedig mindkettő dagad és - feltehetőleg vagy a kenőcsre, vagy a gyógyszerre allergiás - piros foltok, kiütések is jelentkeztek. Jelen állapotában inkább belgyógyász vagy bőrgyógyász szakorvost keressen fel.

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszer a családban rovatban olvashatók.

2013-05-16 03:58:51
| gyógyszer, gyógyszermellékhatás, kiütés

Web Design & Development Prowebshop