Antibiotikumok és terhesség

Kérdés:  2015 októberében - 14 év szedés után - letettem a fogamzásgátlót. Babát szerettünk volna. Idén márciusban méhgyulladással kezeltek, amelyből nem sikerült felépülni.
Május végén visszaestem. Apranaxot, Cifloxint, Azibiotot, Tarividet, Naprosynt szedtem. Most kiderült, hogy 9 hetes terhes vagyok.
Az orvosom azt mondja, nincs semmi baj ezzel. Mi pedig nem tudjuk, hogy meg merjük-e kockáztatni? 32 éves vagyok.
Köszönöm a válaszát!

| terhesség, szülés, várandósság
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Farkas Judit 2016 ;21(júniusi)   InforMed

Válasz:  Nyugodtan tartsa meg a babát! Ezek a szerek nem fokozzák a fejlődési rendellenesség kockázatot!
Az én három unokámmal is mindig elment a menyem egy vérvizsgálatra+speciális ultrahangvizsgálatra óvatosságból. Mindegyiknél két alkalommal.
Mindegyik teljesen egészséges lett. (Csak folyton verekszenek…)
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az élet csodáiról írottakat.
Nézze meg a videókat. (Baba videók, táncoló ikerbabák.)
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Terhesség, szülés rovatban olvashatók.

2018-11-30 04:17:44
| terhesség, szülés, várandósság

Web Design & Development Prowebshop