Hepatitis C

Kérdés:  Édesanyám 52 éves, hepatitis C-t diagnosztizáltak nála. A kezelést 2009. januárjában kezdte el, ami - COPEGUS 200 mg filmtabletta Ribavirin (reggel 2, este 2 szem, Alfa-2a-peginterferon: 135 mikrogramm, heti 1-szer - adagokból áll. Mozgásszervi betegsége miatt más kivizsgálások kapcsán több orvosnál is megfordult, akik elszörnyülködve nézik a vérképeredményeket, melyeket az infektológus-kezelőorvos elfogadhatónak tart. Főként a fehérvérsejt-szám alakulása aggasztó a többi orvos szerint.
Kérem az alábbi eredmények alapján, ha tud, formáljon véleményt - amennyiben elégségesek ezen legutolsó eredmények - és tapasztalata alapján írja meg, hogy ez, a kezelés folyamán fellépő drasztikus fehérvérsejt-szám csökkenés normális, vagy már kóros? Se bilirubin/összesen) 19 umol/L, Segamma-glutamil trans 35 U/L, Se GOT 38 U/L, Setejsav dehidrogenáz: 540 U/L, fehérvérsejt: 1,48 G/L, absz. neutrophil szám: 0,80 G/L. Absz. lymphocyta szám: 0,57 G/L, haemoglobin: 117 g/L, haematokrit: 35,4 %.
Tisztelettel!

| hepatitis C
| Makara, M.; Az Orvos válaszol - Dr. Makara Mihály főorvos 2009 ;14(májusi)   InforMed

A kezelés során ezen vérképeredmények valóban elfogadhatók. A kezelés alatt gyakran észlelhetők ilyen eltérések, klinikai következmények nélkül.

Kapcsolódó cikkek az Idült májgyulladás rovatban olvashatók.

2009-05-18 00:07:29
| hepatitis C
hirdetés
hirdetés
data-full-width-responsive="true">
hirdetés

Web Design & Development Prowebshop