Kedvetlenség, izomfájdalom - Mi a baj?

Kérdés:  Meg vagyok ijedve kissé. Magas prolaktin és hipofízis adenóma miatt Bromocriptint szedek, ezen kívül Noacidot is.
2 hete teljesen levert vagyok, nincs kedvem semmihez. Fájnak az izmaim, izomlázam (felkar) van (pedig semmi megterhelőt nem csinálok) és vissza-visszatérő hőemelkedésem van, ami jön a semmiből, aztán pedig 20 perc múlva már nincs sehol. A torkom össze van szűkülve. A mellkasom néha fáj, ahogy a melleim és a hátam, vállam is.
Mi lehet a bajom?
Válaszát köszönöm!

| nyirokcsomó nagyobbodás, láz, kedvetlenség
| Kádár, J.; Az Orvos válaszol - Dr. Kádár János 2013 ;18(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Kedves érdeklődő, derítsük először ki, van-e gyulladással járó betegség a háttérben. Ezt már néhány alapvető vizsgálattal is ki lehet zárni. De lehet anyagcsere-betegség, só-vízháztartás eltérés és sok más is a háttérben. Lehet idegrendszeri vagy egyszerűen csak lelki baj.
Beszéljünk!

Kapcsolódó cikkek a Fertőzésekről általában, láz rovatban olvashatók.

2013-09-03 06:10:08
| nyirokcsomó nagyobbodás, láz, kedvetlenség

Web Design & Development Prowebshop