Zsibbadás

Kérdés:  Kedves Doktor úr! Az elmúlt hetekben (október elejétől) a jobb és bal lábamon az ujjak zsibbadnak, égnek, szinte folyamatosan. Éjszaka jobb pihenni tudok. Az utóbbi napokban már a kézujjaknál is előfordul a zsibbadás. A terheléses cukor 8,1 volt, az éhgyomri, 7,1. Múlt hét óta a diéta miatt 5-6 közti értékeket mérek evés előtt és után is. 5,8 volt a Ha1c eredményem. Neuropátiára gyanakodva egy hónapja szedek napi 1 db thiagamma gyógyszert. Semmi hatása nincs, diabetológus is azt mondta, ez alacsony vércukor emelkedésnél is előfordul, vizsgálta a reflexeket is, szedjem, majd pár hónap alatt elmúlik + diéta. Sérvet kizárták, stressz elég erős nálam, Kérdésem ez előfordulhat, vagy mi lehet a kiváltó tényező? Kell más vizsgálat? Köszönettel.

| zsibbadás
| Kádár, J.; Az Orvos válaszol - Dr. Kádár János 2019 ;25(december)   InforMed

Válasz:  Kedves Érdeklődő, a stressz oki szerepének nem nagy az esélye. Ideggyógyásszal lenne még érdemes konzultálni. Tisztelettel, Kádár dr.

2019-12-08 11:19:57
| zsibbadás
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop