Allergia okozza a fülzúgást?

Kérdés:  Tisztelt doktornő! A halláscsökkenésemre és a fülzúgásomra szeretnék tanácsot kérni. Több éve tartó allergiámra ami orr dugulást sípoló légzést és bőrviszketést okozott ( élesztő, tej kazein, tojás, rozs, fű, virágok keveréke, poratka, toll, hisztamin ) szedtem az EONIC tablettát és AVAMYS orr sprayt amitől tünetmentes lettem. 8-év gyógyszer szedés után úgy gondoltam lehet, hogy már nincs szükségem a gyógyszerekre és több mint egy hónapig nem is szedtem. Egy hónapja eldugult az orrom kapart a torkom és halláscsökkenést és fülzúgást tapasztaltam ekkor elmentem fül orr gégészhez, aki hallójárat gyulladást állapított meg. CIPROBAY antibiotikumot írt fel öt napra és hat alkalommal mind két fülembe gyógyszeres gézcsíkot rakott. Mivel két hét múlva sem szűntek panaszaim felkerestem egy másik fül orr gégészt, aki ugyan úgy hallójárat gyulladást állapított meg és felírt ZINNAT 500 2x1öt napra és DUOXAL fülcseppet és NASIVIN orr cseppet. Ismét eltelt két hét a torok kaparás és orr dugulás elmúlt, de a halláscsökkenés és fülzúgás nem szűnt meg teljesen van, hogy visszajön. Egy hete ismét szedem az EONIC tablettát és AVAMYS orr sprayt. Ön szerint az allergia okozhatja a fülproblémát, ha a fül orr gégész nem oldotta meg? Mit tanácsol keressek fel egy allergológust? Lehet, hogy más allergia gyógyszer kell, vagy nem elég az egy hét újra szedése több időre van szükség? Már négy hete van ez a fül problémám, ön szerint mit tegyek? Köszönöm válaszát!

| allergia, fülpanaszok
| Kaszó, B.; Az Orvos válaszol - Dr. Kaszó Beáta 2019 ;25(november)   InforMed

Válasz:  Fülpanaszait nem az allergia okozza. Javaslom, menjen vissza kontrollra a fül-orr-gégészhez.

2019-11-17 13:21:03
| fülpanaszok, allergia
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop