Rubeola vagy allergia?

Kérdés:  Üdvözlöm! A kisunokám testén tetőtől talpig apró piros pöttyök, foltok vannak. Voltunk orvosnál. Ők azt mondták, hogy allergia. Állítólag az antibiotikumtól jött ki. Most a 3. évében van a kisfiú nem kapott még antibiotikumot, csak most. Here gyulladása volt, arra kapta. Egy hétig szedte. Németországban élünk, itt is született a kicsi. Van képem a kisfiú testén lévő kiütésekről, de itt nem tudom csatolni, csak emailen keresztül. Előre is köszönöm a válaszát. / AmoxiClav 400 mg/ ezt kapta a pici a heregyulladásra...Lehet ettől a gyógyszertől allergiás?

|
| Kaszó, B.; Az Orvos válaszol - Dr. Kaszó Beáta 2019 ;25(szeptember)   InforMed

Válasz:  Lehet gyógyszerallergia (az antibiotikumok okozhatnak csalánkiütést), de magától a fertőzéstől is. Sajnos a kiütés alapján nem lehet megmondani, hogy mi okozta azokat.

2019-09-14 18:21:34
| kiütés

Web Design & Development Prowebshop