21 évesen erektilis diszfunkció

Kérdés:  Jó napot! 21 éves férfi vagyok és már egy hete nem volt erekcióm akármit is csinálok. A libidóm lankadni kezdett, amikor két hónappal ezelőtt övsömörre kaptam kezelést, amitől a fájdalom mostanáig elhúzódott. Legyengültem. Mikor kiújult ez a betegség, már hónapok óta barátnőm volt és utolsó együttlétünkkor (2 hete) sem volt maximális merevedésem. Az övsömör kiújulás előtt sem néztem pornót és azelőtt egyszer egy nap maszturbáltam, ám kevés élvezettel, de a barátnőmmel régen teljes merevedésem volt. Mindig használtunk óvszer és a partnerem tiszta, Már vagy két éve viszont sűrű vizeléssel fordultam orvoshoz, ám ecográf után semmilyen elváltozást nem mondtak. Nem iszom, nem dohányozom, nem szedek kábítószereket. Ebben az évben viszont nagyon sok stressz ért minden téren. A péniszen semmilyen külső elváltozást nem látok. Krónikus betegségekben nem szenvedem tudtommal. Okozhatta az erekció hiányát a vírus? vagy prosztata probléma? Válaszát köszönöm!

|
| Koncz, P.; Az Orvos válaszol - Dr. Koncz Pál 2019 ;25(júliusi)   InforMed

Válasz:  A rendszeres óvszer használt is erekciós zavarokat vonhat maga után. Ne maszturbáljon. A sok stressz nem kedvező egy jó erekcióhoz. Ne jusson teljesítmény kényszer alá. Lehetnek pszichés okok is a háttérben.

2019-07-17 10:44:55
| erekciós zavar