Húgycső fájdalom

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! Több napja szenvedek húgyúti fertőzéssel. 40 éves vagyok. A múlt héten 2 alkalmas Monuralt kaptam, igazából nem vált be. A tegnapi napon az ügyeleten ciprofloxacin 500 mg antibiotikumot kaptam napi 2x1 adagban. Algopirint és mosott kaptam mellé. A vizelet kétkeresztes fehérjét és vért is tartalmazott. A vizelés nem igazán fáj, a legnagyobb problémám a húgycső fájdalom. Olyan mintha meg lenne duzzadva, szörnyen kellemetlen. Pár hete volt egy gombás fertőzésem, de hamar elmúlt. Gondoltam erre is, hogy ez okozott ilyen problémát. Az lenne a kérdésem, hogy ez normális, hogy leginkább a húgycsövem fáj, duzzadt? Legyek türelemmel, és majd hat az antibiotikum? Vagy ez más probléma lehet? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel,

| húgycső fájdalom
| Koncz, P.; Az Orvos válaszol - Dr. Koncz Pál 2021 ;27(április)   InforMed

Válasz:  Ki kell vizsgálni urológián, ha az antibiotikum után is fennállnak a panaszok.

2021-04-21 13:10:51
| húgycső fájdalom
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop