Merevedés

Kérdés:  Jó napot! Azzal kapcsolatban keresném önt, hogy merevedési problémám van, de röviden leírom mi a gond! Tavaly nyárig alkohol gondokkal küzdöttem! Nyáron voltam addiktológián, ott a kezelés végén, felírtak nekem Anthaethyl nevű gyógyszert! Na már most lehet csak véletlen egybeesés, de amíg nem voltam kórházban, addig semmi bajom nem volt a merevedéssel. Amint kijöttem, elkezdtem szedni a gyógyszert, nem sok időre rá, már azt éreztem, hogy szinte hidegen hagy a szex gondolata! Önkielégítést is alig végeztem...és nem is volt annyira jó, mint mielőtt még megálltam volna az alkohollal...azóta se iszom. Pont hogy jobban kellene működjek...de nem! Vártam ugye, mert nem volt barátnőm, tehát éles helyzetben nem is tudtam tesztelni! Közben az éven csak rászántam magam urológus szakorvos véleményére, de szűkület miatt! Pontosabban nekem lankadt állapotban semmi gond nem volt, viszont erektált állapotban már szűk volt a makk alatt nagyon, és sokszor kikezdte! Egy aktus után több nap pihenő kellett mert érzékeny volt! Tehát az orvos körülmetélést javasolt! Említettem neki a merevedési problémát, de azt mondta várjuk meg a műtétet, utána valószínűleg helyreáll! Meg is volt a műtét szeptemberben! Nekem eleve sok idő volt amíg a varratok kiestek, szűk is lett szerintem nagyon...de ez a legkisebb baj! A gond az, hogy pont műtét előtt lett barátnőm...tehát idővel nyilván sor került szexre. Igen ám...csakhogy nem működik rendesen, ha be is keményedek, hamar lelankad. Aktus közben elmegy az erő, gyakorlatilag használhatatlan. Amúgy is gátlásos vagyok ilyen téren a kis méretem miatt, de eddig legalább nagyon erős erekcióm volt! A kérdésem az, hogy az Anthaethyl tabletta ezt okozhatja ez??? Mert bár a saját kis papírján nincs ilyen mellékhatás feltüntetve, de az interneten minden oldalon olvasok, merevedési zavart, nemi vágy csökkenését stb....Vagy a műtétet nem hevertem ki, és ez még helyre fog jönni? Amikor az addiktológián voltam kontrollon voltam és ott elmondtam ezt, gyakorlatilag kiröhögtek, hogy ilyen mellékhatása nincs a gyógyszernek…de a neten sok helyen olvasom, és a kórházban is mondták, hogy okoz ilyet valakinek.-És természetesen az a furcsa, hogy 35 éves se vagyok, amíg ittam, vagyis link életet éltem, semmi bajom nem volt a merevedéssel! Bocsánat, ha hosszúra sikeredett, de így teljes a történet! Köszönöm a választ!

| merevedési zavar
| Koncz, P.; Az Orvos válaszol - Dr. Koncz Pál 2020 ;26(november)   InforMed

Válasz:  Nem lehet mindenkinél előre tudni, hogy hogyan reagál egy gyógyszerre. Az aktus közbeni lelankadásnak pszichés okai is lehetnek. Nem szabad, hogy előre gátlások, félelmek alakuljanak ki, akkor bejön a csőd. Lehet, hogy néhány tabletta Sildenafil jó együttlétet biztosit, ami utána is megmarad. Persze, ha orvosa felírja a Sildenafilt. Ha feszül a bőr, műtét után is, használjon sikosítót.

2020-11-23 17:20:25
| merevedési zavar
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop