Hallójárat-gyulladás

Kérdés:  A háziorvosom, mivel itt nem küldenek egyből szakorvoshoz, írt fel egy antibiotikumot Co azithromycint, mivel fülgyulladásom van. Ezt a gyógyszert szedem másodszorra már, de e mellett meg vagyok fázva és szédülők is amióta szedem ezt az antibiotikumot, koponyatáji fejfájásom van, és még hozzájön, hogy 3 napja úgy érzem, mintha kisebb áramütés lenne a testem különböző pontjain a fejemtől a lábamig.
Ön szerint lehetséges, hogy ilyen nagy gyulladás lenne a fülemben? Régebben is voltak gondok a füleimmel.
Köszönöm megtisztelő válaszát, egy külföldön élő anyuka!

| hallójárat, gyulladás, otitis externa
| Kótai, Zs.; Az Orvos válaszol - Dr. Kótai Zsuzsa főorvos 2014 ;19(februári)   InforMed

Válasz:  Sajnos, vizsgálat nélkül nem tudok véleményt mondani. A hallójárat-gyulladás ilyen panaszokat nem szokott okozni, a középfülgyulladást pedig csak szakorvos tudja megállapítani. Szakorvoshoz kellene fordulni!

Kapcsolódó cikkek a Hallójárat gyulladás rovatban olvashatók.

2014-02-20 00:41:35
| hallójárat, gyulladás, otitis externa
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop