Rossz közérzet

Kérdés:  2017. 05. 22-én kiütések jelentkeztek a felső testemen, amire háziorvosom fehér rázófolyadékot és 10 mg-os Cetirizin tablettát írt ki. Panaszaim két nap múlva enyhültek, viszont hasmenés, rossz közérzet és hányinger jelentkezett.
2015. 05. 29-én visszamentem, hogy jelezzem háziorvosomnak. Béres B6-vitamint és Bolus Astringens tablettát írt rá. Fizikális vizsgálatnál gyomorszájnyomásnál fájdalmam volt. Vírusra gyanakszik. A hasmenésem múlófélben van, viszont a hányinger a rossz közérzettel mai napig is megvan. Néha fájdalmat érzek a lapockák között és a szegycsontomnál kellemetlen érzést.
Mi okozhatja ezt?
Válaszát és fáradozását előre is köszönöm!

| rossz közérzet, hasmenés
| Lakos, A.; Az Orvos válaszol - Dr. Lakos András 2017 ;22(júniusi)   InforMed

Válasz:  Ha jól értem, már lassan egy hónapja volt beteg. Gondolom, azóta meggyógyult. Hasmenést végtelen számú kórokozó okozhat, ezt így látatlanban nem lehet tisztázni.
Lakos dr.(www.kullancs.hu/)

Kapcsolódó cikkek a Gyomor- és bélbetegségek rovatban olvashatók.

2017-06-19 02:12:58
| rossz közérzet, hasmenés
data-full-width-responsive="true">

Web Design & Development Prowebshop