Légszomj

Kérdés:  Tisztelt Dr Úr! Múlt hét csütörtökön kaptam meg az 1.pfizer oltást. Már előtte napokban rástresszeltem, éjszakánként légszomjam volt. Oltás utáni nap a kar fájdalmon kívül nem volt panaszom, úgy éreztem megnyugodtam hogy megkaptam az első olzást. Aztán este már azon kattogott az agyam, hogy mi van ha koronavírusos vagyok, és úgy lettem beoltva. Innentől kezdve napközbe is légszomjam van, nem tudok másra figyelni, csak ezen jár az agyam. 34 éves vagyok, semmi mas panaszom nincs. Nem köhögök, nincs se lázam se hőemelkedésem. Éjszakánként 0.25frontint veszek be, de így is egyszer felkelek, aztán nagy nehezen visszaalszom. Vérnyomásom jó, pulzusom néha magasabb. Mitől alakulhatott ki ez a légszomj? Mit csinaljak hogy elmúljon. Ha biciklizek, mozgok, nincs bajom. Nem fulladok. Válaszát előre is köszönöm.

| pánikbetegség, légszomj
| Lakos, A.; Az Orvos válaszol - Dr. Lakos András 2021 ;27(április)   InforMed

Válasz:  Ez pániktünet, ha tisztában van vele, nagy eséllyel már attól is meg fog szűnni. A Pfizer vakcina igazán biztonságos, nem okoz semmi bajt. Ha fertőzéssel egyszerre kapta volna meg, akkor sem okozna semmi komplikációt, de hát nyilván nincs erről szó. Lakos dr.

2021-04-08 13:07:03
| légszomj, pánikbetegség
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop