Nyálzás miatti ekcéma?

Kérdés:  Kisfiam 5 hónapos lesz, egy ideje már sokat nyálzik, és az álla kipirosodott, most már szárazabb is. Az arcocskáján is volt egy folt. Háziorvos írt neki fel krémet, gyógyszerész azt mondta, ne használjam sokat, mert szteroidos. Kérdeztem, mire van - ekcémára. Érdemes lenne inkább elmenni bőrgyógyásznak megmutatni, hogy tényleg ekcéma. Nem szeretném feleslegesen ezzel kenni. Most, hogy száraz, kentem kis babakörömvirág-krémmel. Anyatejjel is szoktam néha ecsetelni.
Előre is köszönöm válaszát!

| gyermek, dermatitisz
| Nyirkos, P.; Az Orvos válaszol - Dr. Nyirkos Péter 2009 ;14(októberi)   InforMed

Válasz:  Ön is azt mondja, hogy érdemes lenne megmutatni bőrgyógyásznak (amivel egyetértek). A körömvirág krém nem a legjobb választás, mert gyakran okoz allergiát. A legtöbbször elkerülhető a szteroidos krém adása (enyhe esetben pedig mindig elkerülhető).

Kapcsolódó cikkek az Ekcéma rovatban olvashatók.

2009-10-31 16:30:18
| gyermek, dermatitisz
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop