Viszket a péniszem töve

Kérdés:  cikk sztelt Doktor Úr! Péniszem tövénél kb. 1 éve jelentkezett egy halvány pirosas "sáv", nyári napokon az izzadtság miatt jobban viszketett és ez az érzés vakarásra csak tovább fokozódott. A bőr pedig a fitymámon és a péniszem tövénél is "cserepes" de nem száradt, mintha kiszívta volna a víz. Próbáltam utána járni mi lehet az oka. Olvastam hasonló tünetekről a neten, legtöbbször gombára gyanakodtak. Ezért próbáltam ki a Teva-Candibene és Canesten kenőcsöt. A használat alatt a viszketés csökkent, a sáv maradt, de amint abba hagytam újból elkezdett viszketni. Most teafa olajjal próbálom kezelni, egy ideig enyhülnek a tünetek, de pár óra múlva visszatérnek. Valóban gombás fertőzés lehet? Ha igen ajánlana valamilyen kenőcsöt, gyógyszert vagy egyéb megoldást. Válaszát előre is köszönöm!

| viszketés
| Nyirkos, P.; Az Orvos válaszol - Dr. Nyirkos Péter 2020 ;26(október r)   InforMed

Válasz:  Sajnos nagyon kevés hasznos információ áll rendelkezésre ahhoz, hogy próbáljak tanácsot adni. Gombás fertőzés nem valószínű a leírtak alapján.

2020-10-28 11:06:06
| viszketés
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop