Köztes vérzés

Kérdés:  Múlt hónapban kimaradt 1 db fogamzásgátló, elfelejtettem bevenni. Jelentkezett pecsételő vérzés 1-1,5 hétig, majd jött a hétnapos szünet, ami alatt volt vérzésem, de sokkal kevesebb, mint általában, és nem piros volt a színe, hanem inkább barnás.
Hétfőn kezdtem a következő adagot, és kedden ismét pecsételő vérzésem van. Mi lehet ennek az oka, hogy nagy baj van? Ilyen nem fordult elő velem soha. Van 2 gyermekem (3,5 és 2 éves), akik császárral jöttek a világra. Esetleg emiatt fordult elő?
Köszönettel!

| fogamzásgátló
| Papp, Z.; Az Orvos válaszol - Prof. Dr. Papp Zoltán 2011 ;16(júliusi)   InforMed

Válasz:  Szedje tovább a gyógyszert, ha a pecsételő vérzése nem múlik el, keressen fel egy nőgyógyászt.
Minden jót kívánok Önnek!
Üdvözlettel, Dr. Papp Zoltán

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-07-19 11:53:00
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop