Terhesség - Rigesoft bevétele után

Kérdés:  Rigesoft tablettát vettem be 2,5 órával a sajnálatos óvszerbaleset után. Késett, elmentem az orvosomhoz és azt mondta, terhes vagyok. Mivel más alkalom nem volt, csak ebből lehet a terhesség.
Szeretném megtudni, hogyan lehet ez? A baba fejlődése, egészsége milyen módon alakulhat? Most 9 hetes, és az orvosom szerint semmi baja nem lesz, de szeretném más orvos véleményét is kikérni!
Válaszát előre is köszönöm!

| terhesség, gyógyszerszedés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  A Rigesoft nem fokozza a fejlődési rendellenesség előfordulási arányt, a babát nyugodtan tartsa meg.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél várandósságról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszerszedés és terhesség rovatban olvashatók.

2009-10-02 11:41:15
| terhesség, gyógyszerszedés

Web Design & Development Prowebshop