Abortusz utáni vérzés

Kérdés:  26 éves vagyok, 3 éves kisfiam van. 2009. augusztus 25-én volt a 3. abortuszom. Sajnos, ez nem olyan volt, mint az első kettő, műtét után nagyon görcsöltem, rosszul voltam. Az 5. nap ismét begörcsöltem, nagyon darabos, alvadt vér jött belőlem. Azóta mindennap van vérzésem, mondjuk nem túl erős, nem görcsölök, de még mindig vérzek.
Miért, mitől lehet, ha előzőleg panaszmentes voltam?
Válaszát előre is nagyon köszönöm!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(októberi)   InforMed

Válasz:  Ismeri a mondást: "addig jár a korsó a kútra...." Egy abortusz után minden lehet....
Én a 42 év alatt három 15. éves lány méheltávolítását néztem végig. Hál\' Istennek egyik abortuszt se én végeztem, de végezhettem volna. Ezért szedik az okos nők az egész világon a tablettát.....
Menjen el orvoshoz, és gondolkozzon a tablettaszedés elkezdésén.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-10-16 17:22:05
| fogamzásgátlás
hirdetés