Fogamzásgátló - Lehetek terhes?

Kérdés:  Harmonet drazsét szedek már 4 éve, rendszeres szexuális életet élek a párommal. Múlt hónapban a ciklusom közepén barnás folyásom és köztivérzésem volt, eddig ilyet nem tapasztaltam. A menstruációm megjött azon a napon, amikor kellett, de csak késő délután és alig volt valami, másnap jobban, harmadnap, pedig szinte semmi (amúgy is csak 3-4 napig vagyok beteg, de akkor rendesen, most ez mást volt). A melleimen nem érzek változást, viszont a hasam néha fel van puffadva, bal oldalt néha beleszúr, és úgy érzem, mintha nőne, de látni nem lehet (már az is előfordul, hogy beképzelem).
Október 6-án kezdtem el ismét szedni a fogamzásgátlót. Lehetek terhes?
Várom mielőbbi válaszát!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(októberi)   InforMed

Válasz:  Ez teljesen valószínűtlen! A köztivérzésnél nem hagyott ki tablettát?
Ön védve van, de ettől függetlenül nem árt, ha elmegy vizsgálatra.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-10-25 11:51:52
| fogamzásgátló