Fogamzásgátló tabletta hatása

Kérdés:  11 napja szedtem Milligest nevű fogamzásgátló tablettát, amikor együtt voltunk a párommal és az óvszer kiszakadt. A tablettát a menstruációm 3 napján kezdtem el szedni, mert fel voltam fázva előtte, erős antibiotikumot szedtem, és nem akartam hogy a tabletta hatását csökkentse.
A tabletta ekkor már megfelelő védelmet nyújtott? Vagy számíthatok terhességre?
Köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(októberi)   InforMed

Válasz:  Nagyon rosszul tette, hogy nem első nap kezdte a tablettát! Akkor nem lenne gond. Az antibiotikumot nem zavarta volna!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
A szünet után folytassa a szedést, de menjen el orvoshoz.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2009-11-08 18:16:08
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop