Ciklus közti vérzés

Kérdés:  3 éve szedem folyamatosan a Regulon fogamzásgátló tablettát, és a félidőben egy hétig véreztem. A gyógyszert rendesen szedtem, a hétnapos szünetben nem jelentkezett a vérzésem. A tablettát a szünet után elkezdtem szedni.
Ez mitől lehet?
Várom mielőbbi válaszát!

| vérzési rendellenesség, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(novemberi)   InforMed

Válasz:  Ez előfordul, okosan tette, hogy folytatta a szedést.
A rendellenes vérzés előtt nem felejtett ki egy tablettát? A rákszűrése rendben van?
Ha ismétlődne, menjen orvoshoz.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Menstruációs rendellenességek rovatban olvashatók.

2009-11-16 22:27:22
| vérzési rendellenesség, fogamzásgátlás
hirdetés