Hüvelygomba, Canesten

Kérdés:  Sokat olvastam utána, és biztosan mondhatom, hogy valamilyen hüvelygombám van. Tünetek: fehér, erőteljes, túrós folyás, viszketés. Vizelni alig merek, mert kis fájdalmat érzek. Azonban mivel minél előbb ki szeretnék lábalni ebből, azonnal vettem C-vitamint, tőzegáfonya kapszulát és Canesten hüvelytablettát 3 darabosat. Tegnap helyeztem fel az elsőt.
Internetes fórumokon (elég sokat átböngésztem) olvastam, hogy sokaknak kifolyt reggelre valami, akár tablettáról, akár kúpról volt szó. Szerintük ez normális. Nekem viszont semmi, a fehér túrón kívül. Valószínűleg az egész tabletta felszívódott. Azonban ma déltől nagyon viszketett a hüvelyem belül. Lehet ez a gyógyulás jele, hogy hat a tabletta? Emiatt picit aggódom. És valóban 3 nap alatt képes a tabletta kiölni a gombákat? Esetleg, ha tudna valami tanácsot adni, az jó lenne.
Előre is köszönöm a választ!

| hüvelygyulladás, folyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(novemberi)   InforMed

Válasz:  Hagyjon fel az öngyógyítással és menjen orvoshoz. A folyásnak 30-nál több okozója van, legtöbbször csak tenyésztéssel tud az orvos is csak biztosat mondani. Most csak az időt vesztegeti feleslegesen.
Interneten sok emeletes csacskaságot lehet olvasni, diploma nélküli nagyokosok kábítják a hiszékenyeket. Bizonyos higiénés szabályokat nagyon tartson be.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2009-11-29 19:46:08
| hüvelygyulladás, folyás