Hormonzavar - Meddőség?

Kérdés:  1 évig szedtem fogamzásgátló tablettát és most kiderült, hogy hormonzavaros vagyok. Azt hallottam, hogy nem lehet gyerekük azoknak a nőknek. Most megint elkezdtem szedni, mert javasolták, mert akkor nem lehet gyerekem, mert alig van peteérésem, és meddő lehetek.
Ön mit javasol? Ez tényleg így van?

| meddőség
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(decemberi)   InforMed

Válasz:  Egyszerű: amikor babát szeretne, (és javaslom, ez mielőbb legyen) ki kell vizsgálni a hormonzavart, és aszerint kell kezelni.
A tabletta eltünteti a hormonzavar tüneteit, de nem gyógyítja meg azokat.
Ne várjon, ha van alkalmas papajelölt, máris kezdje a kivizsgálást, az idő csak ront a helyzeten.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az előkészületről írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Meddőség rovatban olvashatók.

2009-12-22 23:36:12
| meddőség