Menstruáció alatti erős fejfájás

Kérdés:  Ismerősömnek a menstruáció egész ideje alatt erős, a mindennapjait megnehezítő fejfájása van. Az orvosa alkati problémával magyarázza, fájdalomcsillapítást ajánlott neki. Valóban bele kell ebbe nyugodnia, vagy létezik valami megoldás?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(januári)   InforMed

Válasz:  A fogamzásgátló injekció kúra alatt nincs vérzés, és megszűnnek a migrénes rohamok. Ezt kellene megpróbálni.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettánál az injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2010-02-08 22:59:18
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop