Hüvelygomba fogamzásgátlótól?

Kérdés:  Okozhat hüvelygombát a fogamzásgátló szedése? Jelenleg nem szedek fogamzásgátlót, mert havi rendszerességgel visszatérő viszketésem volt szedése alatt. Több fajtát is szedtem, de ez nem változtatta meg panaszaimat. Jelenleg nincs panaszom, vissza szeretnék térni a tablettára, csak félek az újra fellépő viszketéstől.
Kérem, válaszoljon kérdésemre, gomba vagy valami más?

| fogamzásgátló, hüvelygomba, hüvelygomba
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(februári)   InforMed

Válasz:  A TABLETTA NEM OKOZ FERTŐZÉST! Ön valamit rosszul csinál, és az okozza a fertőzést.
Nyugodtan szedje a tablettát.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2010-02-14 14:23:37
| fogamzásgátló, hüvelygomba