Pecsételő vérzés

Kérdés:  22 éves lány vagyok, régóta párkapcsolatban, így a védekezést fogamzásgátlóval oldjuk meg (Lindynette 20). Azonban az utóbbi két alkalommal észrevettem, hogy úgy a 15-17. napon pecsételő vérzés jelent meg, majd elmúlt és a normális vérzés is megjelent a szokott időben a szokott mennyiségben. Valamint nem tudom, hogy összefügg-e, de néha éjszakánként arra kelek, hogy az egész testem izzadt (nem álmodtam rosszat, nem szorongok, melegem sincs).
Mi okozhatja ezeket a tüneteket, valami hormonális változás lehet? Gyógyszert kéne váltanom? Ez nagyobb hormontartalmút jelent?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(februári)   InforMed

Válasz:  Az 1-1 rövid ideig tartó vérzés miatt ne váltson.
Délután már ne igyon kávét, és lefekvés előtt minden este zuhanyozzon le.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2010-03-07 15:00:42
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop