Fogamzásgátlás - Pharmatex hüvelytabletta

Kérdés:  38 éves nő vagyok, egy szülésem volt 18 éve. 15 évig szedtem fogamzásgátlót, legutóbb Yadine-t, ezt minden hónapban rendszeresen ismétlődő migrénes fejfájás miatt, és kezdődő visszérproblémák miatt kb. 8-9 hónapja abbahagytam.
Olvastam a Pharmatex hüvelytablettáról és kipróbáltam. Azóta azt használom. Legutóbbi rákszűrésen az orvos azt mondta, hogy ez kifejezetten rossz, nem biztonságos.
Másik nőgyógyászt is kérdeztem, az ő válasza az volt, hogy ha pontosan betartom az utasításait a készítménynek, akkor a hatása megfelel az óvszerének.
Szeretném az Ön tanácsát is kikérni, hogy merjem én ezt használni. A partnerem az óvszert nem szereti, spirált szülés után helyeztek fel, 3 évig volt, de állandó alhasi fájdalmaim voltak, ezért ettől jelenleg elzárkóznék. A sterilizálástól meg idegenkedem.
Kérném mielőbbi válaszát!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(márciusi)   InforMed

Válasz:  A Pharmatextől csak folyása lesz!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

2010-03-12 16:02:59
| fogamzásgátló