Endometriózis

Kérdés:  Endometriózis miatt (januárban műtöttek laparoszkópiával) 3 havi GNRH injekciót kapok. Az elsőn túl vagyok 3 hete. Két napja görcsölök, és menstruáció jellegű vérzésem van. Igaz, elég csekély, de mindig egy kicsit több. Nagyon félek!
Ön mit tanácsol? Az orvosom szabadságon van és volt nagyon sok rossz tapasztalatom mostanában. Ez a vérzés egy mellékhatás, vagy rosszat jelent?
Válaszát nagyon várom és előre is köszönöm!

| endometriózis
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(márciusi)   InforMed

Válasz:  Menjen el másik orvoshoz.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az endometriózisról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek az Endometriózis rovatban olvashatók.

2010-03-21 15:51:23
| endometriózis
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop