Fogamzásgátlás - Tabletta újraszedése

Kérdés:  Több, mint 7 éven keresztül szedtem a Minulet tablettát és félévvel ezelőtt úgy döntöttem, abbahagyom és tartok egy hosszabb szünetet. 5 hónapig a menzeszem rendben meg is érkezett. A következő hónapban hamarabb jött meg két nappal. Most viszont késik már 4 napja.
Érdekelne, hogy a fél éves kiesés okozhatja ezt? Valószínű, hogy miután a szervezetemben már nincs felhalmozódva a gyógyszer, egy idő után már összevissza jön majd meg?
Szeretném tudni, hogyha újra akarom szedni a gyógyszert, azt hogyan tegyem meg? Mikor vegyem be az első szemet? Újra egy havi adag beszedése után lesz védettségem?
Válaszát előre is köszönöm, egy 29 éves nő.

| terhesség, fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(márciusi)   InforMed

Válasz:  Önnek hormonzavara van, amit a tabletta elfedett.
Ha gyereket akar, jó lenne mielőbb szülni, mert a leírtak nem sok jót ígérnek.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az előkészületről írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-04-03 20:12:48
| terhesség, fogamzásgátló