Pajzsmirigy-túlműködés

Kérdés:  21 éves fiatal lány vagyok, nem olyan magas szinten, de pajzsmirigy-túlműködésem van. Több éves komoly kapcsolatban élek, fogamzásgátlót szedek. Nem tudom, hogy okozhatja-e a gyógyszer ezt a túlműködést? Ha igen, lehetséges, hogy van olyan másik gyógyszer, amitől nem lennének ilyen tünetem?
Teljesen jól vagyok, semmiféle negatív érzést nem tapasztalok. Nem szeretném a gyógyszert hosszú távra abbahagyni, az óvszert nem bírom, a megszakításban nem bízom. Szeretnék olyan minőségi szexuális életet, amilyen eddig is volt. Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy most mit tegyek?
Köszönettel!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(májusi)   InforMed

Válasz:  Ennek a tablettához semmi köze, szedje nyugodtan tovább.
A pajzsmirigy túlműködésre kapott gyógyszer nem zavarja a tabletta védőhatását.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-05-06 02:35:29
| fogamzásgátló