Escapelle mellékhatásai

Kérdés:  Május 2-án hajnalban rögtön az aktus után vettük észre, hogy az óvszer kiszakadt, ezután 3 órával vettem be az Escapelle tablettát. Hatását azonnal éreztem, mivel szédülés fogott el. A menstruációm május 5-6-ra várható. 3-án már éreztem fájdalmat alhasi tájékon úgy, ahogy a menstruáció előtt szokott lenni. De másnapra ez a fájdalom szűnni kezdett.
Ön szerint, ez csak a tabletta hatása, vagy késni fog a menzeszem, vagy netalán teljesen ki is fog maradni? Terhességi tesztet érdemes csinálni?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(májusi)   InforMed

Válasz:  Inkább menjen el vizsgálatra. Az Escapelle több hormont tartalmaz, mint a hagyományos tablettából egy doboznyi.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-05-12 13:18:44
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop