Elhúzódó menstruáció

Kérdés:  27 éves vagyok, 2 gyermekem van. A nőgyógyász Volina fogamzásgátlót írt fel. Május 6-án jött meg a menstruációm, és akkor bevettem az első tablettát. De a menstruációm azóta sem akar elmúlni. Ez már a 11. nap, hogy megvan. Általában hét napig szokott tartani. Most a szokásosnál is erősebb vérzésem volt, és az első napokban nagyon darabos is. Okozhatja a fogamzásgátló elkezdése?
Köszönöm segítségét!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(májusi)   InforMed

Válasz:  Gondolom, vérképe történt. Önnek hormonzavara van, és a fogamzásgátló ezt - amíg szedi - megszünteti, és a vérzései pontosak, és rövidek lesznek. Ez 3 hónap alatt áll be.
Ettől függetlenül, ha ez alatt az idő alatt ismét előjön a vérzészavar, menjen orvoshoz. Lehet, hogy eleinte a tablettának kell egy kis segítség. Talán a háromfázisú tabletta jobb lenne.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-05-20 10:24:17
| fogamzásgátló