Esemény utáni tabletta

Kérdés:  Nagyon aggódom, egy hónappal ezelőtt bevettem egy Escapelle (esemény utáni) tablettát, rá 6 napra volt is vérzésem. Tegnap kellett volna megjönnie a rendes menstruációmnak, de még semmi. Ez volt a 4. alkalom, hogy használtam ilyen tablettát, rendes fogamzásgátlót sosem használtam (25 éves vagyok).
Lehetnek olyan utóhatásai, hogy a későbbiekben mikor szeretnék babát, nem fogok tudni teherbe esni? Többször már nem szeretnék ilyen tablettát használni, de akkor is felék, hogy mi lesz később, mivel ez volt már a negyedik alkalom. Hogyan siettethetném a menstruációm megjöttét?
Előre is köszönöm a válaszát!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(májusi)   InforMed

Válasz:  Feltétlen vegyen a patikában sürgősségi tablettát, de egyben tanuljon az esetből és írasson rendes tablettát is.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-05-30 00:52:56
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop