Terhesség - Félhetek?

Kérdés:  Egy számomra nagyon fontos kérdésre szeretnék választ kérni Öntől. Az utolsó menstruációm kezdetének a napja április 29-e volt. Nekem 35 napos ciklusaim vannak, tehát június 3-án kellene elvileg megjönnie a vérzésemnek, hozzáteszem, soha nem szokott napra pontosan megjönni. Viszont 2 hete volt egy kis baleset a barátommal (de nem bennem ment el), de a biztonság kedvéért bevettem egy 72 órás esemény utáni tablettát.
Kezdenek előjönni azok a jelek, amik általában jelzik, hogy menstruálni fogok (hasgörcs, mellfeszülés, derékfájás), viszont félek, hogy a tabletta annyira felborította a testem, hogy nem fog megjönni, vagy esetleg terhes lehetek. Lehetséges ez?
Előre is köszönöm a válaszát!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(májusi)   InforMed

Válasz:  Igen, lehetséges!
De miért nem szed védekezésül tablettát? Szereti az izgalmakat?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-06-16 21:08:18
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop