Fogamzásgátló - Új tabletta

Kérdés:  Eddig Belara tablettát szedtem, de az orvosom javaslatára most Dienielle tablettát. Ez az első ciklus. A Belara befejezése után a vérzésem első napján kezdtem el szedni az orvos utasítása szerint, most a kilencedik szemnél járok. A vérzésem normálisan lezajlott, de barnás folyást tapasztalok. Semmilyen más mellékhatás nincs, minden szemet bevettem és ugyanolyan időközönként.
Megfelelően véd a gyógyszer, vagy használjunk más védekezést is a párommal?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(júniusi)   InforMed

Válasz:  A védekezés ettől tökéletes!
Sajnos, az életben mindent meg kell szokni, a tablettát is! Menjen el azért egy vizsgálatra.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-06-21 00:09:12
| fogamzásgátló