Elhúzódó menzesz

Kérdés:  Igazából (vagyis reménykedek) csak megerősítést szeretnék kérni Öntől, abba, hogy nincs semmi bajom, csak túlreagálom a helyzetet.
22 éves vagyok.3 hete kezdtem el szedni a Diane35 gyógyszert, a menzeszem első napján. Azóta viszont nem szűnt meg a vérzés. 5 napig szokott általában tartani, azaz 5 nap rendesen le is zajlott, de azóta éppen csak egy kis mennyiségű barnás folyásom van. Gondolom, ez azért lehet, mert át kell a szervezetemnek állni, de nem lehet, hogy ez már egy kicsit hosszú idő?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, vérzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(júniusi)   InforMed

Válasz:  De, ez hosszú idő. Ne várjon, menjen el orvoshoz!
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Menstruációs rendellenességek rovatban olvashatók.

2010-06-21 00:09:12
| fogamzásgátló, vérzés

Web Design & Development Prowebshop