Fogamzásgátló - Hüvelyfolyás

Kérdés:  Yasminelle-t szedek két hónapja, előtte két hónapig Qlairát szedtem (drága volt) azelőtt meg hat évig Mercilont.
A problémám az, hogy mióta menzeszelek folyásom van, de mióta gyógyszert szedek észrevettem, hogy azóta több is. Fehér színű, szagtalan. Tavaly ősszel volt egy húgyúti fertőzésem, csípett, ha pisiltem, állandó vizelési ingerem volt, és ez most is van, de nem olyan vészes. Akkor az urológián azt mondták, hogy ez a folyástól van. Ez lehetséges? A rákszűrési eredményem: P2-es lett, a kórokozóknál az lett feltüntetve, hogy: Leptotrix. Ez mit jelent? Ilyen problémával lehet azért gyerekem?
2000-ben volt egy petefészek-gyulladásom cisztával, de mire visszamentem az orvoshoz addigra már csak a nyoma maradt. Erre Unasint kaptam.
Válaszát előre is köszönöm!

| folyás, terhesség
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(júniusi)   InforMed

Válasz:  Tenyésztést kell végezni, és a folyást megszüntetni (mielőbb!).
Ha a hüvelyfertőzés megszűnik, egész focicsapatot szülhet. A higiénére nagyon vigyázzon!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2010-06-28 13:27:25
| folyás, terhesség

Web Design & Development Prowebshop