Menstruációs zavarok

Kérdés:  26 éves vagyok, a párommal babát szeretnénk. Januárban hagytam abba a fogamzásgátló szedését, melyet 2,5 évig szedtem. Korábban mindig rendszertelen volt a menstruációm, általában 40 napos ciklusokkal. A gyógyszer abbahagyása óta újra összezavarodott. Először 27 napra jött normálisan, majd 41 napra barnás rózsaszínes pecsételés, 27 napra újra pecsételés, majd 27 napra nagyon sok mennyiségű, most újra 41 napra pecsételés. Mi lehet ennek az oka? Milyen esélyeim vannak így a teherbeesésre (ami eddig persze nem jött össze)?
Előre is köszönöm válaszát!

| meddőség
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(júniusi)   InforMed

Válasz:  Így nehezen fog sikerülni! Menjen el kivizsgálásra, valószínűleg nincs peteérése, és gyógyszert kellene szednie.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az előkészületről és a meddőségről írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Meddőség rovatban olvashatók.

2010-06-28 13:27:26
| meddőség