Fogamzásgátló - Gyógyszerszünet

Kérdés:  A héten voltam orvosnál, azt javasolta, hogy tartsak két hónap gyógyszerszünetet (hat évig szedtem Mercilont, két hónapig Qlairát, most pedig a negyedik levél Yasminelle gyógyszert szedtem be).
Azért mentem orvoshoz, mert a Yasminelle óta egy picit pecsételek. Az orvos azt mondta, hogy ez nem gond ennél a gyógyszernél. Amikor megvizsgált, nem talált semmi gondot.
Van háromhavi Yasminelle gyógyszerem, ezt még beszedhetem? Vagy lehet valami bajom? Az orvos azt mondta, hogy azért kell a szünet, mert hosszú ideje szedek gyógyszert, és ez már a harmadik.
Lehet valami bajom, ha nem tartok szünetet?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, gyógyszerszünet
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Ez egy automatikus üzenet.
Kedves Olvasóm!
Jelenleg szabadságon vagyok, nem tudok válaszolni kérdésére. Ideiglenes segítségként olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél írottakat.
Remélhetőleg választ talál problémájára.
Szeptember 6-a után dolgozom, ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-09-05 00:28:41
| fogamzásgátló, gyógyszerszünet

Web Design & Development Prowebshop