Barnás hüvelyváladék - Van félnivalóm?

Kérdés:  19 éves vagyok, 1,5 éve szedem a Milligest fogamzásgátlót. Eddig nem volt vele gondom. Azt szeretném kérdezni, hogy a tej befolyásolja-e a hatását? Kedden a 16. szem bevétele előtt fél órával ettem müzlit tejjel, majd csütörtökön a 19. szem bevétele előtt ugyanezt 50 perccel. Aztán együtt voltam a barátommal (bár nem volt aktus, csak a kezünket használtuk) és másnap észrevettem, hogy kicsit barnás a hüvelyváladékom, de nem folyás, csak alig észrevehetően barnás.
Ez a tej miatt van, vagy azért, mert előző este kicsit "vadabbak" voltunk, és megsérthetett valamit?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  A sérülés is lehetséges, de a tabletta mellett előfordul "köztivérzés" is. Nem maradt ki gyógyszer?
Ha 6-7 napig nem múlik el, menjen el vizsgálatra.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-09-18 23:07:38
| fogamzásgátlás
hirdetés