Fogamzásgátló - Laurina

Kérdés:  23 éves vagyok, 4 hónapja szedem a Laurina fogamzás gátlót, előtte nem szedtem sohasem. Jelenleg olyan állapotba kerültem, hogy nem kívánom annyira a szexet, mint eddig. Ez lehet a gyógyszertől? Vagy ez csak egy átmeneti időszak? Ha a gyógyszertől van, abban az esetben mi a teendő? Mit kellene tennem a helyzet javításán?
Köszönöm válaszát!

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(októberi)   InforMed

Válasz:  A honlapomon egy tablettáról azt írják a hölgyek, hogy fokozza a libidót....
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2010-10-23 00:14:04
| fogamzásgátlás
hirdetés