Menzeszprobléma - Depo provera

Kérdés:  43 éves vagyok, két éve van elhúzódó menstruációm és köztivérezgetésem, ami miatt rendszeresen látogatom a nőgyógyászomat. A három havi Dyphaston után egy ciklusra beállt a normális időtartamú menstruáció, de utána megint kezdődött elölről.
A Mirenát már kipróbáltam, a vérezgetések és a kialakult ciszták miatt 4 hónap után le kellett venni. Ezután a ciszták gyógyszerek segítségével már elmúltak.
Kilenc hete kaptam a Depo provera injekciót. Az első 32 nap vérzés nélkül telt, de most 34 napja vérzek. Az orvos ultrahangot is készíttetett, a 2 db miómám (17x20, 19x16) méretei nem változtak és mindent rendben talált. Két doboz Exacyl beszedésekor csökkent a vérzés, de utána több lett. Most Dicynonét szedtem 9 napig, mert erős alvadékos is volt ez a vérzés. Ez sem szüntette meg, csak valamelyest csökkentette egy kis időre.
Az orvosom szerint, még türelemmel kell lennem, szerinte ez rendeződni fog. Kérném a véleményét ez ügyben!
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2010 ;15(novemberi)   InforMed

Válasz:  Az első 6 hónap a nehéz, utána nagyon jó lesz. Ezután teljesen kimarad a vérzés, nem fogja kínozni.
Az elhúzódó vérzés nagyon zavaró, de kezeléssel azt meg lehet szüntetni, van rá eljárás.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettánál az injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-01-06 01:29:03
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop