Mellékhatás - Symicia

Kérdés:  Egy hete szedem a Symiciát (15 éve nem szedtem semmit) vérzésbeállítás miatt. A menzesz előtt egy héttel barnás folyásom volt, régóta erre kaptam a Symiciát. Rettenetesen fáj a gyomrom tőle, előtte is szokott fájni, de most nagyon. Barnás folyásom is van tőle.
Szeretném most rögtön abbahagyni a szedését. Nagy zűrzavart okozna a ciklusomban?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(januári)   InforMed

Válasz:  A dobozt végig kell szedni. A gyomra nem ettől fáj! A barna folyás is már volt a szedés előtt, az megszűnne, de ahhoz tartósan kellene szednie, legalább 3 ciklust végigszedni.
Van már gyereke? Ezek nem jó hírek.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-01-22 22:35:02
| fogamzásgátló