Barna pecsételés

Kérdés:  Az utolsó menstruációm 2010. december 20-án volt. Január 1-jén együtt voltam a barátommal (megszakítottan). 2-án volt pé-m. A következő menstruációs ciklusomnak január 16-án kell megjönnie. A mai nap folyamán csináltam egy terhességi tesztet, ami negatív lett, viszont észrevettem barnás csíkot a fehérneműmön. Nem tudom pontosan, hogy ez most a következő menstruációmat jelzi, ami úgy 4 nap múlva esedékes, vagy ez miért van? Terhességre utaló jeleim nincsenek, tehát sem hányinger, álmosság, sűrű vizelési inger, sem cigiundor, se kávé tehát semmi. Csupán annyi, hogy mintha a mai nap folyamán egy kicsit fájna a mellem (ez menstruációs ciklus előtt is lehet), ill. kisebb hasi görcsök, de nagyobb részbe ezt jobb és baloldalon érzem.
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(januári)   InforMed

Válasz:  Ez valószínűleg csak a vérzés kezdetét jelzi. De: az ijedezés helyett nem lenne egyszerűbb tablettát szedni, amint a többi nő teszi? Ki akarja próbálni a meddővé tevő abortuszt? Menjen orvoshoz, és egyben írasson tablettát is!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-01-22 22:53:37
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop