NuvaRing-Rózsaszínes hüvelyváladék

Kérdés:  2011. március 20-án jött meg a menstruációm, és az előírásnak megfelelően aznap este felraktam az első NuvaRing gyűrűt.
2011. március 25-én még mindig vérezgetek, igazából elég a tisztasági betét, sőt még arra sincs igazán szükség, de ha WC-re megyek, a papír minden alkalommal rózsaszínes.
A menstruációm normál esetben elmúlik 4-5 nap alatt. Normális ez a vérezgetés? Ha igen, meddig tart? A szervezetem nem bírja a gyűrűt esetleg, és inkább vegyem le?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(márciusi)   InforMed

Válasz:  Jobb, ha a NuvaRing helyett áttér a biztonságosabb és kevesebb mellékhatással járó tablettára.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-04-05 15:02:59
| fogamzásgátló