Közösülés utáni vérzés

Kérdés:  33 éves vagyok, 1 hónapja kezdtem el szedni a TriRegol nevű fogamzásgátlót. Mióta szedem, közösülés után pecsételő vérzésem van, és nem tudom, mi lehet a baj?
Régebben is szedtem, de akkor nem volt ilyen problémám. Vajon mi lehet a baj? Vizsgálaton 2010. júniusban voltam, akkor minden rendben volt.

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(márciusi)   InforMed

Válasz:  Azóta ez megváltozhatott. Hétfőn menjen el vizsgálatra (és rákszűrésre.)
Folyása nincsen?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2011-05-06 00:34:02
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás

Web Design & Development Prowebshop