Elmaradt menstruáció

Kérdés:  23 éves lány vagyok, fél éve szedek Yasminelle fogamzásgátló tablettát. Decemberben a gyógyszerszedés harmadik hetében kihagytam egy szem gyógyszert így a tájékoztatót követve pótoltam és nem tartottam szünetet. Így a következő szünetem februárban volt ekkor elég minimális menstruáció jelentkezett, mindössze két napig. Ekkor csináltam terhességi tesztet és negatív volt, így folytattam a gyógyszert.
Most van a következő szünetem, már a szünet felénél tartok, de nem jelentkezett menstruáció és előjeleit sem észlelem. Az elmúlt hónapjaim elég stresszesek voltak, nem tudom, ezek mennyire befolyásolják ezeket a dolgokat? Szombaton kell újból elkezdenem a gyógyszert.
Mi okozza nálam ezt a zavart, hogy nem akar jelentkezni a menstruációm? Mit tegyek ebben az esetben? Decemberig mindig pontosan jelentkezett és normális volt a menstruációm.
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(márciusi)   InforMed

Válasz:  Jól értem, hogy a 7 napos szünetre gondol?
Ha ez alatt nincs vérzés, folytassa a szedést, de menjen el vizsgálatra.
Különben sok nő pont azért szedi a gyógyszert, hogy minimalizálja a vérzést, akár úgy, hogy nincs is partnere!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-05-06 00:34:02
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop