Elhúzódó menstruáció

Kérdés:  Hipothyreózisom van, amire Euthyroxot szedek. A nőgyógyászom Tri-Regolt írt fel a vérzészavaromra 3 hónapja. Most 9 napja tart a vérzésem, ugyanolyan erősséggel. Ilyen sokáig még sosem tartott. 2 napja szédülök is.
A pajzsmirigyem miatt van? A sok vérveszteségtől nem lehetek vérszegény?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(májusi)   InforMed

Válasz:  A sok vérzés okozhatja panaszát. Sürgősen menjen orvoshoz, kap a tabletta mellé még gyógyszert. Egy vérkép is szükséges.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-05-11 00:03:31
| fogamzásgátló